Welkom op IJburg; Welkom op De IJbrug, de website voor en door IJburgers.
Nieuws Fora Wat is Waar? Werkgroepen Projecten Verenigingen Bewoners - Kaart Links Help
Zoeken
in:
Zoek een woning op IJburg
Forum: IJbrug

Forums->IJbrug->BENU-Apotheek
[]



mens
posts:13
1 sterren
BENU-Apotheek


Heeft iemand ook zulk slechte ervaringen bij deze apotheek in het Gezondheidscentrum Haveneiland?

Op donderdag 11 juni jl. om 17.25 uur werd de deur gesloten voor een aantal klanten die net kwamen aanlopen. Zij mochten niet meer naar binnen, terwijl de apotheek de deuren officieel pas om 17.30 uur sluit. Ik heb er wat van gezegd en pas toen deed een medewerkster de deuren weer open. Tegen de wachtenden in de winkel werd even later door de bedrijfsleidster gezegd dat alleen klanten met een recept van de dokter nog werden geholpen. De rest moest direct de winkel verlaten, ondanks het feit dat meerdere klanten al meer dan tien minuten op hun beurt stonden te wachten.

Ik heb er weer iets van gezegd en uitgelegd dat veel mensen tot 17.00 uur werken en haast moeten maken om nog op tijd bij de apotheek te zijn. Het is dus geen wonder dat er veel klanten na 17.00 uur naar de apotheek gaan. Een aantal klanten sloot zich bij mij aan. Ik was dus niet de enige die zijn beklag deed, er waren tenminste vier anderen die dat ook deden. De bedrijfleidster reageerde agressief. In plaats van mijn klacht serieus te nemen, sprak zij mij op hoge toon aan, dat ik de dienst niet uitmaak in de apotheek. Dat had ik ook nooit gezegd. Wel deed ik mijn beklag, maar de bedrijfleidster was niet voor rede vatbaar. Dat vonden ook andere klanten, van wie ik spontaan bijval kreeg. De apotheker keerde mij de rug toe en verdween.

Ik kan mij op zich wel voorstellen dat het personeel na een dag hard werken om half zes naar huis wil, echter dan zou men de openingstijden moeten aanpassen, door de winkel te sluiten om 17.15 uur en dat ook duidelijk op de deur aan te geven. Dan heeft het personeel nog een kwartier de tijd om de laatste wachtende klanten te helpen. Maar als de winkel tot 17.30 uur officieel geopend is, dan kan men ook tot 17.30 uur klanten verwachten. Men zou ook blij kunnen zijn met die klandizie!

Dat de BENU-apotheek om 17.30 uur klanten naar huis stuurt, die al om 17.15 uur binnen waren, alleen om dat zij geen doktersrecept hebben, vind ik persoonlijk onaanvaardbaar. Het doet geen recht aan wat ik op de homepage lees:"Bij BENU Apotheek staat de klant centraal."

Tot slot wil ik vermelden dat dit niet de eerste keer is, dat mij dit is overkomen bij de genoemde apotheek. Enkele weken geleden gebeurde precies hetzelfde: om half zes stond het nog vol klanten, waarna zij die geen recept van de dokter hadden, konden vertrekken, lang op hun beurt gewacht of niet.

Dit nog afgezien van het feit dat men mijn medicijnen regelmatig niet op voorraad heeft, terwijl deze toch heel gangbaar zijn.

  gebruiker offline
op: Zo 14 of Jun, 2015 UTC [17:04] score: 0.00 gelezen: 4933

Opmerkingen Sorteren Drempelwaarde Zoeken  Top
auteur bericht
tibi

tibi
posts:4588
4 sterren
Re: BENU-Apotheek


in ieder geval fundamentele hokjesdenker wink

  gebruiker offline
op: Vr 17 of Feb, 2017 UTC [11:02] score: 0.00
Re: BENU-Apotheek


Aanvulling; ik ben gematigd xenofoob en overtuigd islamofoob.

  gebruiker offline
op: Vr 17 of Feb, 2017 UTC [10:59] score: 0.00
Yup

Yup
posts:313
3 sterren
Re: BENU-Apotheek


Klukkluk: "Ik ben wel xenofoob."

Een xenofoob is een persoon die een ongegronde en onberedeneerbare angst of afkeer voor vreemdelingen en buitenlanders voelt.
Iemand die van zichzelf zegt dat 'ie "xenofoob" is, tja: verspilling van de moeite om Klukkluk nog serieus te nemen.

  gebruiker offline
op: Vr 17 of Feb, 2017 UTC [07:39] score: 0.00
Re: BENU-Apotheek


Ik ben wel xenofoob. Achterlijke culturen die vrouwen en ongelovigen discrimineren die blief ik niet. Vroeger was je dan links of progressief, tegenwoordig een racist.

  gebruiker offline
op: Di 14 of Feb, 2017 UTC [08:36] score: 0.00


mens
posts:13
1 sterren
Re: BENU-Apotheek


@Edje: het is zeker niet mijn intentie om te bashen, daar doe ik de moeite niet voor. Mijn klacht heeft in 2015 geleid tot het plaatsen van een automaat, maar dat is onvoldoende bekend bij de klanten van de apotheek. Ik 'eis' geen postmailing, zoals jij stelt, maar ik doe een suggestie. Het is voor de apotheek niet moeilijk na te gaan, hoeveel klanten zijn geinformeerd, en zelfs als zij dat zelf niet kunnen, dan kunnen de medewerkers nadenken over hoe zij hun klantenbestand het beste kunnen bereiken. Bijvoorbeeld door bij apotheekbezoek een foldertje uit te delen over die automaat. Ik noem maar wat. Ik kan natuurlijk naar een andere apotheek. Maar dat doe ik niet zo maar. Ik probeer door redelijk overleg en als het moet het indienen van een klacht tot verbetering te komen. Jouw mening over mij (bashen, 'eisen', ik kan beter weggaan) komt in mijn ogen neer op het afleiden en het negeren van waar de discussie eigenlijk over gaat: te lange wachttijden en matige tot slechte service bij de BENU-apotheek.

  gebruiker offline
op: Do 09 of Feb, 2017 UTC [19:14] score: 0.00
Edje

Edje
posts:2152
3 sterren
Re: BENU-Apotheek


@mens,
Volgens mij ben je aan het bashen. Hoeveel procent een e-mailadres heeft opgegeven gaat je niets aan. Personeel kan alleen een persoon inzien (immers privacy). Hoe moet je op basis daarvan een schatting(?) doen. Ze mogen het waarschijnlijk niet eens doen vanwege regelgeving.

En een postmailing, wie gaat die betalen? Jij? Stel er zijn 5000 klanten, dan kun je 5000x 0,78Euro =3.900 euro. Uitsturen om iets te melden dat Benu niet verplicht is te melden, maar Mens eist dat het wordt rond gestuurd. De inkomsten van apotheken is de laatste jaren behoorlijk ingeperkt door bezuinigingen.

Kun je niet beter een andere apotheek nemen? Je mag naar de Benu apotheek, je bent er niet tot toe verplicht.

P.S.: Mocht je naar een andere apotheek overgaan, kijk wel even of daar wel een 24-uurs automaat aanwezig is.

  gebruiker offline
op: Do 09 of Feb, 2017 UTC [18:18] score: 0.00


mens
posts:13
1 sterren
Re: BENU-Apotheek


Wat de medewerker mij vertelde, nadat ik doorvroeg over wie er op de hoogte is gesteld over de 24-uurs-automaat, is dat alleen die klanten die ooit hun e-mailadres hebben opgegeven bij de apotheek, zijn geinformeerd over het bestaan en het gebruik van die automaat. Zij kon mij niet vertellen, om hoeveel klanten of welk percentage klanten het dan ging. "Dan moet u op het hoofdkantoor zijn," zo vertelde deze medewerkster mij. Niet: "Meneer, dank u voor de tip, dat ga ik uitzoeken." Ik denk nog steeds dat een gewone mailing per post veel effectiever is. Niet iedereen gebruikt e-mail, of heeft zijn/haar e-mailadres opgegeven aan de apotheek. Ik heb al verschillende malen meegemaakt dat een klant erom vroeg wat de automaat in de hoek voor apparaat was en dat men, toen dat eenmaal was uitgelegd, er graag gebruik van wilde maken.

  gebruiker offline
op: Do 09 of Feb, 2017 UTC [16:31] score: 0.00
tibi

tibi
posts:4588
4 sterren
Re: BENU-Apotheek


mens hoe zat het nu met die mailing. wie kreeg hem wel en wie niet. wat kon er beter?

mens:
Bij navraag bleek overigens dat alleen klanten die ooit hun e-mail adres hebben op opgegeven aan de BENU-apotheek, op de hoogte zijn gesteld van het bestaan van de 24-uurs automaat


hoe kan je iemand een email sturen die niet zijn email adres heeft opgegeven?

  gebruiker offline
op: Do 09 of Feb, 2017 UTC [15:33] score: 0.00


Zomaar
posts:2
1 sterren
Re: BENU-Apotheek


Ik denk dat ik ook zeker 10 minuten a een kwartier weg was.
Moest naar boven, overleggen, wachten en weer naar beneden.
ik denk dat de schuld ligt in de communicatie van de dokters en benu.
Niet van de klanten.
Zij had duidelijk naar de andere klanten moeten zijn.
En naar jou.
Wat je zelf al zegt.
De afkomst van de meneer en vrouw achter de Bali heeft er niet veel mee te maken.
Ik zie van mijn voorval ook geen post terug.
Neemt niet weg dat het wachten daar echt te lang duurt.
Ik kreeg vandaag nog een mail met enquete over de services van Benu.
Misschien moet ik een link naar dit draadje meesturen.

  gebruiker offline
op: Do 09 of Feb, 2017 UTC [15:13] score: 0.00


mens
posts:13
1 sterren
Re: BENU-Apotheek


Deze meneer kwam binnen nadat ik daar al 20 minuten had gewacht, het was eigenlijk mijn beurt. Dus deze meneer zou voorrang moeten krijgen na op zijn minst 20 minuten weg te zijn geweest? Dat lijkt mij niet billijk. Waar wachttijden lang zijn en veel mensen dus lang staan te wachten lijkt mij dat vragen om irritaties, tenzij er een heldere, duidelijke uitleg komt van het personeel. Maar die bleef uit. De medewerkster stond daar met een mond vol tanden, toen ik haar erop aansprak. Ik was overigens niet de enige die er iets van zei. Daarnaast gaf een andere medewerker aan, die mij vervolgens mijn medicijnen verstrekte, dat het volgens haar niet had mogen gebeuren. Kom ik weer terug op mijn oorspronkelijke punt: waarom zorgt BENU apotheek niet voor een algemene mailing aan al haar klanten, dat er zoiets bestaat als een 24-uurs automaat, waar je je medicijnen kan uithalen? Veel klanten zijn daarvan nog steeds niet op de hoogte. Het zou helpen, de wachttijd terug te dringen in deze apotheek.

  gebruiker offline
op: Do 09 of Feb, 2017 UTC [10:24] score: 0.00
tibi

tibi
posts:4588
4 sterren
Re: BENU-Apotheek


het verhaal lezende denk ik dat als ik medewerker was bij de apotheek ook ik deze meneer voor zou laten gaan.
ik ben een in nederland geboren man en draag als het koud is een warme sjaal en het hele jaar een hoed (zoals vroeger in nederland heel normaal was) maar vandaag vond ik het zo koud dat ik zelfs mijn hoed niet warm genoeg vond en droeg ik een muts.

en zomaar je ziet hoe dat soort nieuws gaat. er zal nooit een bericht op twitter gezet worden kaaskop laat roodharige voor

  gebruiker offline
op: Do 09 of Feb, 2017 UTC [08:02] score: 0.00


Zomaar
posts:2
1 sterren
Re: BENU-Apotheek


Ik heb wel eens gehad dat er een recept voor me klaar zou liggen of eigenlijk medicijnen.
Na 45 (!) minuten wachten bleek dat het recept niet was doorgegeven .
Ik moest naar boven naar de assistentes om het alsnog doorgestuurd te krijgen naar de apotheek.
Weer terug bij de apotheek had ik geen zin én tijd om weer een nummertje te trekken , ik had immers al 45 minuten gewacht.
En ja, toen heb ik dus voorgedrongen waar sommige mensen boos op reageerden.
Zou dat niet het geval kunnen zijn wat hieronder wordt beschreven?
En mag ik je er ook op wijzen dat XL er hiermee vandoor gaat en doodleuk op Twitter noemt dat Arabisch sprekende mensen voorrang krijgen bij de Benu?



  gebruiker offline
op: Wo 08 of Feb, 2017 UTC [22:37] score: 0.00


mens
posts:13
1 sterren
Re: BENU-Apotheek


Ik heb natuurlijk gevraagd wat de reden was, waarom deze meneer niet op zijn beurt wilde wachten. Volgens hem was dat omdat hij boven bij de dokter alleen even om een recept moest vragen, nadat hij eerder al geprobeerd had, zonder succes, het medicijn zonder recept af te halen. Ik kreeg zelf de indruk, dat de vrouw de man niet durfde te weigeren, mogelijk omdat het in haar cultuur moeilijker is, een man tegen te spreken. Wat de reden ook is, het personeel zou zo geinstrueerd moeten worden, dat dit niet kan gebeuren. Voor de duidelijkheid, ik ben geen xenofoob, integendeel, ik heb veel vrienden uit andere culturen.

  gebruiker offline
op: Wo 08 of Feb, 2017 UTC [12:17] score: 0.00
tibi

tibi
posts:4588
4 sterren
Re: BENU-Apotheek


mens dat de medewerker de klant die na jou kwam niet wilde tegenhouden is duidelijk. alleen als ik je verhaal lees dan lijkt het alsof je denkt dat in sommige culturen het gewoon is dat de laatste die een apotheek binnen loopt als eerste aan de beurt is.

ik denk niet dat er culturen zijn waarin dat gewoon is. ik denk eerder dat de medewerker of geen gedoe wilde of misschien was er een andere reden zoals dat de man al eerder had gewacht maar nog even iets uit de auto moest pakken waardoor hij nu eerder aan de beurt was. soms gebeuren dat soort dingen.

fijn dat je beleefd was mrgreen

  gebruiker offline
op: Wo 08 of Feb, 2017 UTC [11:38] score: 0.00


mens
posts:13
1 sterren
Re: BENU-Apotheek


Ik zal even uitleggen waarom ik dit vermeld. Ik kreeg de indruk dat de mevrouw met het hoofddoekje de met een Arabisch accent sprekende man niet durfde te weigeren of tegen te spreken. Dit is mogelijk een cultureel gegeven. Vandaar dat ik het wel degelijk relevant vond, dit te vermelden. Ik was overigens beleefd, maar de meneer in kwestie vond het niet zo leuk, aangesproken te worden op het feit dat hij voordrong. Beschuldigen en termen als xenofobie gebruiken vind ik ongepast.

  gebruiker offline
op: Wo 08 of Feb, 2017 UTC [11:32] score: 0.00
Yup

Yup
posts:313
3 sterren
Re: BENU-Apotheek


Dat je je er aan ergert als mensen voordringen, OK.
Maar zeg daar dat dan op een assertieve wijze iets over (rustig, met beheerste emotie maar wel duidelijk).
Het feit dat iemand "met Arabisch accent zou spreken" is in dit verhaal óók niet relevant.
Hier is een xenofoob aan het woord. Bah.


  gebruiker offline
op: Wo 08 of Feb, 2017 UTC [09:00] score: 0.00
tibi

tibi
posts:4588
4 sterren
Re: BENU-Apotheek


het is in ieder geval niet menselijk om mensen die later binnen komen eerder te behandelen. volgens mij zou een ieder dat oneerlijk vinden. ik kan mij voorstellen dat je daar kwaad om wordt.

  gebruiker offline
op: Wo 08 of Feb, 2017 UTC [08:37] score: 0.00
Yup

Yup
posts:313
3 sterren
Re: Re: BENU-Apotheek


Mens, dat de medewerkster een hoofddoekje om had, is volstrekt irrelevant in dit verhaal.
Waarom vertel je niets over jouw huidskleur, inkomen of seksuele voorkeur?

  gebruiker offline
op: Wo 08 of Feb, 2017 UTC [07:39] score: 0.00


mens
posts:13
1 sterren
Re: BENU-Apotheek


Onlangs medicijnen opgehaald bij BENU-apotheek. Meer dan 20 minuten wachttijd. Omdat het insuline betreft, kan dit niet in de 24-uurs automaat worden geplaatst, ik moet het dus aan de balie afhalen. Een voordringende klant werd gewoon geholpen, ondanks het feit dat hij geen nummertje had getrokken. Toen ik er wat van zei, haalde de in hoofddoekje getooide medewerkster de schouders op. De met Arabisch accent sprekende klant in kwestie schreeuwde tegen mij: "Waar bemoei jij je mee?" Weer greep het personeel niet in. Totaal incompetent gedrag. Bij navraag bleek overigens dat alleen klanten die ooit hun e-mail adres hebben op opgegeven aan de BENU-apotheek, op de hoogte zijn gesteld van het bestaan van de 24-uurs automaat. Men kon mij niet vertellen, welk percentage van de klanten dit bericht heeft gehad. Men toonde ook geen enkele interesse, om dit uit te zoeken, of om klanten alsnog via een gewone mailing op de hoogte te stellen. Tja, op die manier zullen de wachttijden natuurlijk niet snel teruglopen. Om over goede service maar te zwijgen!

  gebruiker offline
op: Di 07 of Feb, 2017 UTC [17:08] score: 0.00


dork
posts:151
3 sterren
Re: BENU-Apotheek


toen ik hier in 2008 kwam wonen heette het nog Lloyds apotheek zeer adequaat gerund door Caroline Roest .

na enkele jaren , zij was inmiddels weg, kwam de klad erin de 1e doekkoe diende zich aan, al gauw liep er een kudde , wachttijden liepen op, uitleg over medicijnen ho maar - foor niettuh begreip.

tijd om overgenomen door Benu, werd nog erger, gauw verhuisd naar Synergia,
die moesten sterk inverdienen en begonnen op eigen gezag ( dus niet door zorgverzekeraars opgelegd ) middelen uit 4e wereldlanden te verstrekken.

ga nu al enkele jaren naar de OLVG apotheek, ja is even verder, en ja ook daar moet je wachten, maar wel zo mogelijk spullen naar kwaliteit en bovendien 7 dagen in de week open.

  gebruiker offline
op: Ma 16 of May, 2016 UTC [10:11] score: 0.00


Dinges
posts:967
3 sterren
Re: BENU-Apotheek


Heb wel gemerkt dat er wat gebeurde, ineens een boel klantonderzoeken en de wachttijden liepen flink terug. Maar de laatste keer mocht ik weer ouderwets lang wachten, dus ik vraag mij af hoe duurzaam deze verandering was. Idd ff in de gaten houden, want goede nieuws is, dat je blijkbaar wel wat in beweging kunt zetten.

  gebruiker offline
op: Do 12 of May, 2016 UTC [21:26] score: 0.00


mens
posts:13
1 sterren
Re: BENU-Apotheek


Mijn klacht heeft geleid, zoals velen hebben gemerkt, tot het plaatsen van een automaat, van waaruit 24 uur medicijnen kunnen worden opgehaald bij de BENU-apotheek. Een hele verbetering, die de wachttijd aanzienlijk heeft beperkt. De dictatoriaal optredende bedrijfsleidster Laila Aadmi blijft nurks reageren, dit blijft een aandachtspunt!

  gebruiker offline
op: Do 12 of May, 2016 UTC [16:51] score: 0.00


Dinges
posts:967
3 sterren
Re: BENU-Apotheek


Goede actie om even bij Synergia langs te gaan. Bij aankomst 2 personen voor mij en maar 1 persoon die klanten aan het helpen was. Maar ondanks dat stond ik binnen de 5 minuten weer buiten met medicijnen.

Blijft voor mij de grote vraag waar al die mensen bij BENU druk mee bezig zijn. In ieder geval niet met hun klanten.

  gebruiker offline
op: Vr 11 of Sep, 2015 UTC [15:07] score: 0.00
tibi

tibi
posts:4588
4 sterren
Re: BENU-Apotheek


ze moeten die 6 euro advies kosten wel waarmaken dus een lekker lang gesprek per klant hoort er bij.

ik had ook een keer iets nodig en pas bij de 4de keer langs komen hadden ze het daadwerkelijk binnen. gelukkig was er geen rij van 12 man voor mij maar ik heb wel telkens de krant kunnen uitlezen confused

  gebruiker offline
op: Vr 11 of Sep, 2015 UTC [14:53] score: 0.00


Dinges
posts:967
3 sterren
Re: BENU-Apotheek


Vandaag nog eens een poging gewaagd bij BENU om een recept dat er al een tijd ligt op te halen. Ze hebben een extra balie erbij, maar van de 4 nu was er maar 1 open. 12 mensen voor mij en in de 15 minuten die ik er zat is niemand geholpen. Met dat tempo zou ik er de rest van de dag nog zitten, dus wederom vertrokken.
Aangezien wij het nu wel echt nodig hebben, maar even naar de huisartsassistenten toegelopen en gevraagd het recept te printen, zodat ik eens een poging kan gaan wagen bij Synergia. Hopelijk gaat het daar wat sneller.

  gebruiker offline
op: Vr 11 of Sep, 2015 UTC [14:22] score: 0.00


Dinges
posts:967
3 sterren
Re: BENU-Apotheek


Deze week ontving ik per email een onderzoek naar de service van BENU op IJburg.

  gebruiker offline
op: Do 03 of Sep, 2015 UTC [08:08] score: 0.00


mens
posts:13
1 sterren
Re: BENU-Apotheek


Ik wil iedereen oproepen, die eventueel klachten heeft over de BENU-apotheek in gezondheidscentrum Haveneiland, deze te melden bij de BENU-regiomanager, mevrouw Linda Roolker, via info@benuapotheek.nl

Ik kreeg vandaag de beloofde update over de afhandeling van mijn klacht over de gang van zaken bij BENU Haveneiland. Director Operations Marcel van den Berg van BENU-Apotheken schreef mij:

"Linda Roolker, onze regiomanager in Amsterdam, heeft uitgebreid met zowel de apotheker als met het team gesproken over uw klacht. Op basis daarvan zijn een aantal acties in gang gezet en een aantal acties gaan nog volgen. Allereerst is gekeken naar de bezetting in de apotheek waarbij bleek dat op bepaalde momenten (vnl einde van de dag op de vrijdagmiddag) er meer personeel zou moeten worden ingezet. Dit is inmiddels in gang gezet. Daarnaast willen we de dienstverlening verbreden en verbeteren door de inzet van een 24 uurs automaat waarbij chronische medicatie 24/7 kan worden afgehaald. Hiervoor zal in eerste instantie gebruik worden gemaakt van een automaat in de apotheek zelf en na goedkeuring van een vergunning kan deze worden geplaats in de buitenmuur zodat er 7 dagen per week gebruik gemaakt kan worden. We hopen hiermee de wachttijden drastisch terug te kunnen dringen en de dienstverlening duidelijk te verbeteren. Uiteraard is ook de bejegening besproken en het sluiten van de apotheek voor 17.30u. Ik ga er van uit dat dit een incident was en niet meer voorkomt."



  gebruiker offline
op: Di 01 of Sep, 2015 UTC [13:40] score: 0.00


mens
posts:13
1 sterren
Re: BENU-Apotheek


Ik werd vandaag, na indiening van een klacht bij het hoofdkantoor van BENU over het incident, gebeld door zowel de Director Operations als de regiomanager, onder wie de BENU-apotheek Haveneiland valt. Door een intern misverstand was mijn schriftelijke klacht bij de apotheker op IJburg terechtgekomen. Ik was verbijsterd, toen ik gisteren een e-mail ontving van de apotheker zelf tegen wier optreden mijn klacht loopt, mevrouw Laila Aadmi. Ik heb direct hierop het hoofdkantoor gebeld. Deze foute klachtafhandeling had nooit mogen gebeuren, volgens beide managers. Beiden putten zich uit in verontschuldigingen en verzekerden mij dat de handelwijze van de bedrijfsleidster absoluut niet door de beugel kan. Zij beloofden mij dat zij mijn klacht met haar zullen opnemen. Ik heb gevraagd om op de hoogte te worden gehouden van de stand van zaken en eventuele verbetervoorstellen. Laten wij hopen dat er verbetering optreedt in de manier waarop de klanten worden behandeld bij de BENU-apotheekexclaim



  gebruiker offline
op: Wo 24 of Jun, 2015 UTC [18:32] score: 0.00
Spoorzicht

Spoorzicht
posts:453
3 sterren
Re: BENU-Apotheek


Enige manier om het management van BENU wakker te maken is dit soort ervaringen op social media te delen. En gezonde concurrentie kan ook nooit kwaad. Laat maar meerdere apotheken hun deur openen op IJburg die er voor zorgen dat wel hun klanten centraal staan.

  gebruiker offline
op: Ma 15 of Jun, 2015 UTC [06:52] score: 1.00


Dinges
posts:967
3 sterren
Re: BENU-Apotheek


10 minuten bij BENU wachten is niets. De laatste 2 keren ben ik toen na ruim een half uur wachten het aantal wachtenden nauwelijks afgenomen was, vertrokken. Ik heb in een boel plaatsen gewoond binnen en buiten Amsterdam, maar BENU hier is wel veruit de meest belabberdste apotheek die ik ken. Geen idee waar ze met zoveel mensen zo druk mee bezig zijn, maar in ieder geval niet met hun klanten. Dat geldt trouwens voor het hele gezondheidscentrum. Ondanks dat ik best tevreden over de huisartsen ben, is de hele organisatie vooral op zichzelf gericht. Het verhaal hierboven verrast mij daarom ook niet.

  gebruiker offline
op: Zo 14 of Jun, 2015 UTC [17:15] score: 1.00

Pagina: 1/1
0 Opmerkingen onder uw huidige drempelwaarde
Toon bijdragen:
 
Aanmelden
[ registreren | Ik ben mijn wachtwoord vergeten ]
Aanmelden
92 online gebruikers

TiBiT

De Brug
reklame
Bovenstaande blokjes zijn reklame. Lees hier meer over reklame.
Nedstat Basic - Free web site statistics Greenhost webhosting
rss Wiki rss Blogs rss Nieuws rss Foto's rss Bestandgalerijen rss Forums rss Landkaarten
[ Uitvoertijd: 0.80 sec ]   [ Geheugengebruik: 3.30MB ]   [ 500 database vragen gebruikt ]   [ GZIP Disabled ]   [ Serverbelasting: ]